Volem poder aparcar al carrer fins a les 8:00 del matí.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Als carrers de Santa Coloma de Farners ens col·loquen uns senyals de prohibit aparcar a partir de les 6.00 del matí per poder netejar els carrers.Això estaria molt bé si és que realment passessin a netejar a aquesta hora ,però resulta que em van informar que els treballadors comencen la jornada laboral a les 8.00,dues hores mes tard i entre que agafen la maquina i arriben a lloc poden passar mitja hora o més,així que fins a les 9:30 o més allí no passa ningú.En el meu carrer moltes vegades a les 13:00 hores ningú ha passat a netejar. Perquè haig de treure el cotxe a les 6:00 del matí?

Fa temps ho vaig comentar no sé si al CONSELL DEL POBLE o amb alguna autoritat de l'ajuntament i em digueren que era perquè els donés temps a la policia local a multar als propietaris dels cotxes estacionats a partir de les 6:00 AM,dic solament multar perquè tinc entès que el cotxe no ho fan llevar perquè no hàgim de pagar la grua. Si realment és cert que passa la policia local a cada carrer que s'ha de netejar,que ho dubto no creieu que la policia local es podrian organitzar una miqueta i tan sols demanar el recorregut que segueixen i per on comencen a netejar, a l'empresa que fa el servei? no creieu que podrian, la policia local començar per allí, a les 8:00, abans que passin a netejar?

Si realment és cert que l'ajuntament està per ajudar als ciutadans: no creeu que seria bé demanar explicacions racionals a l'ajuntament de perquè no podem aparcar un parell d'hores mes al carrer i així els que ja hem de treure el cotxe entre les 6:00 i les 8:00 AM per anar a treballar puguem d'aquesta manera deixar tota la nit el cotxe tranquil·lament?

(Tinc clar que si volem millorar la nostra vida i la que deixarem als nostres fills, els que no tenim poder de forma individual,haurem d'esforçar-nos molt per aconseguir unir-nos,organitzar-nos i aprendre dels millors experts en cada temàtica per assegurar-nos que, la qual cosa de segur aconseguirem, sigui el millor per a tots,recolzant causes que creguem justes pels altres, per rebre nosaltres mateixos un tracte més just, que en definitiva és el que tots volem, fent que, governi qui governi es faci el que digui el poble estant ben informat.)

Vindran més propostes però si creus ara com ara que aquesta proposta és lògica,pràctica i justa per a qui l'afecta, pots donar suport signant-la,així ,si tu un altre dia proposes alguna cosa que t'afecti a tu i els altres la considerem justa, també la recolzarem.

Hoy: Eduard cuenta con tu ayuda

Eduard costa franquesa necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Santa Coloma de Farners. Si us plau,no compliquin la vida als ciutadans.No deixar aparcar el cotxe de 6:00 a 8:00 del matí no té cap raó de ser i només demostra deixadesa i falta d'interes en els ciutadans.». Únete a Eduard y 45 personas que ya han firmado.