0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Ja fa mesos que les queixes dels ciutadans de Sant Pol van creixent. Hi ha cada cop més moviment incontrolat de persones i vehicles per tot el poble que embruta les nostres platges i dificulta l'acces a les nostres cases. Els parcs es veuen inundats de cotxes aparcats de manera ilegal, descampats transformats en parkings clandestins que destrossen la fauna i el medi de les rieres i les zones de platja. Volem solucions eficients i explicacions per part dels encarregats del sistema urbanístic de Sant Pol. Una organització seria (parking de pagament) que serveixi per a regular el tràfic a la zona de la Rajoleria, més enllumenat, més opció de reciclatge i més patrulles de policia controlant. Firmem tots els que estiguem d'acord amb el que aquí es manifesta i organitzem nos per aconseguir una solució. Tot és possible, només cal planificar bé!

Hoy: Veïns de Sant Pol de Mar cuenta con tu ayuda

Veïns de Sant Pol de Mar necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Sant Pol de Mar: Habilitar i fer més segura la zona del Morer. Un Sant Pol més net. No al parking Clandestí». Únete a Veïns de Sant Pol de Mar y 21 personas que ya han firmado.