NO OMPLIM DE FORMIGÓ EL MOLL DE PEDRA!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!
AlertaSantFeliu ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols

L'Ajuntament està a punt de recobrir de formigó el moll de pedra natural del Racó de Garbí.

És bona idea fer accessible l'espigó, però molt mala idea fer-ho així, perquè farà que el moll de pedra sembli un amarrador com tants n'hi ha. Es pot aconseguir l'accessibilitat amb una passarel·la de fusta bona, o col·locant les pedres bé i omplint els buits que quedin, sense modificar la silueta ni omplir amb més formigó la badia.

Omplir la badia encara de més formigó la despersonalitza i l'acosta a models urbans sense ànima ni caràcter. L'Ajuntament ja s'ha gastat més de tres milions d'euros en unes obres que ja han destruït elements patrimonials exclusius de la nostra ciutat. Si continuem per aquí, aviat Sant Feliu es convertirà en una ciutat sense caràcter, amb una badia plena de formigó de banda a banda.

L'Ajuntament rebutja per sistema les al·legacions i ha trobat la manera d'esquivar-les al ple. Ajuda'ns amb la teva firma a salvar la badia de Sant Feliu, una de badies les més boniques i amb més caràcter de la Costa Brava.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!