Veïnats de Sa Pobla demanam a l'Ajuntent sol•lucions per aturar l'augment de delinqüència.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Els veïnats de Sa Pobla volvem expressar a l'Ajuntament la nostra preocupació pel recent augment de robatoris i delinqüència al nostre poble.

L'increment de delictes s'ha produït de forma ràpida i alarmant. Són molt nombrosos els casos de robatoris a cotxes, amb tècniques que no deixen rastre d'haver forçat el vehicle. També s'han produït robatoris a comerços, trifulques amb armes blanques a plena llum del dia...Per no parlar per la coneguda i contínua venda de drogues, que malgrat les operacions i incautacions que s'han produït en els anys anteriors, no s'ha aturat en absolut. La situació en general s'està agreujant i no apreciam un augment de la vigilància.

L'augment dels delictes es tradueix en preocupació i intranquilitat per als veïnats de Sa Pobla. No ens consta ni tenim la sensació que s'haguin pres mesures al respecte. No ens sentim segurs i creiem que és necessari i urgent un pla d'actuació per part dels organismes que correspoguin, ampliant si cal els recursos i/o personal per dur-ho a terme.

Volvem poder seguir vivint tranquils i fent poble, sense patir per la seguretat de les nostres families i possessions. No volem que la degradació que pot resultar d'aquestes situacions arribi al nostre estimat poble.

Per aquest motiu, molts de nosaltres ens hem decidit a fer i signar aquesta petició, i pensam en fer una trobada protesta davant l'Ajuntament.

Pregam es prenguin les mesures necessàries per aturar aquesta situació el més aviat possible.

Signa i comparteix si tu també vols aturar aquesta situació.

Hoy: JESSICA cuenta con tu ayuda

JESSICA GARCIA necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Sa Pobla: Veïnats de Sa Pobla demanam solucions a l'Ajuntament per aturar l'augment de delinqüència.». Únete a JESSICA y 626 personas que ya han firmado.