Salvemos la puerta del Lluis Sitjar

Petición cerrada

Salvemos la puerta del Lluis Sitjar

Esta petición ha conseguido 325 firmas

Desde que en el año 1999 el RCD Mallorca y posteriormente en el 2007 el RCD Mallorca 'B', dejaran de disputar sus partidos en el viejo estadio
Lluis Sitjar, este comenzó a entrar en un grave estado de deterioramiento. Fue tal su magnitud, que hace un año escaso desde el Ajuntament de Palma se ordenó su derribo por motivos de seguridad a consecuencia de su abandono. Un abandono que también ha repercutido en lo que antaño fue la entrada al estadio y en el antiguo escudo que en ella se ubica.

Desde el colectivo Mallorca Boys, queremos recoger el testigo que dejó la asociación ARCA, quienes en 2014 ya se hicieron eco de esta problemática y consiguieron que el grupo MÉS recogiera su propuesta y la llevara al pleno municipal a ser debatida.

Pasado este tiempo, todo ha quedado igual y aún no se ha conseguido una solución para que este espacio y emblema (entrada y escudo) hayan recibido la protección que se merece debido al importante valor social, simbólico e histórico que posee. Un lugar y un patrimonio tan importantes para la ciudad palmesana y para toda la masa social mallorquinista, no debe continuar en este estado continuo de degradación y es por ello que pedimos al Ajuntament de Palma que intervenga e incluya a la puerta del Lluis Sitjar en su próximo catálogo municipal de Patrimonio Histórico y elementos Catalogados para así conseguir una conservación que es importante y perfectamente asumible para dicha institución y para la propiedad.

En el proyecto para intervenir en este espacio es recomendable que figuren algunos puntos de interés que recuerden el Estadio y su historia, el testimonio de los córners o de una portería, por ejemplo, si encajan en el proyecto serían elementos de memoria y vida social para todos los mallorquinistas.

twitter Mallorca Boys

----------------------------------------------------------------------------------------------

Des de que l'any 1999 el RCD Mallorca i posteriorment en el 2007 el
RCD Mallorca 'B', deixessin de disputar els seus partits en el vell estadi
Lluis Sitjar, es va començar a entrar en un greu estat de deteriorament. Va ser tal la seva magnitud, que fa un any escàs des de l'Ajuntament de Palma es va ordenar el seu enderrocament per motius de seguretat a conseqüència del seu abandó. Un abandó que també ha repercutit en el que antigament va ser l'entrada a l'estadi i en l'antic escut que en ella es situa.

Des del col·lectiu Mallorca Boys, volem recollir el testimoni que va deixar l'associació ARCA, els qui en 2014 ja es van fer ressò d'aquesta
problemàtica i van aconseguir que el grup MÉS recollís la seva proposta i la portés al ple municipal a ser debatuda.

Passat aquest temps, tot ha quedat igual i encara no s'ha aconseguit una solució perquè aquest espai i emblema (entrada i escut) hagin rebut la protecció que es mereix a causa de l'important valor social, simbòlic i
històric que posseeix. Un lloc i un patrimoni tan importants per a la ciutat Palmesana i per a tota la massa social Mallorquinista, no ha de continuar en aquest estat continu de degradació i és per això que demanem al Ajuntament de Palma que intervingui i inclogui a la porta del Lluis Sitjar al seu proper catàleg municipal de Patrimoni Històric i elements Catalogats per així aconseguir una conservació que és important i perfectament assumible per a aquesta institució i per a la propietat.

En el projecte per intervenir en aquest espai és recomanable que figurin alguns punts d'interès que recordin l'estadi i la seva història, el testimoniatge dels córners o d'una porteria, per exemple, si encaixen en el projecte serien elements de memòria i vida social per a tots els Mallorquinistes.

twitter Mallorca Boys

Hoy: Mallorca cuenta con tu ayuda

Mallorca Boys necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Palma: Salvemos la puerta del Lluis Sitjar». Únete a Mallorca y 324 personas que ya han firmado.