Canvi d'hospital de referència Palau-solità i Plegamans

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Fa uns anys al nostre poble ens van canviar l'hospital de referència, vam passar de tenir el Parc Taulí a l'hospital de Mollet. Des de llavors la qualitat del servei que rebem en matèria de salut s'ha vist afectada. Cada vegada som més els usuaris descontents amb el tracte i el servei rebut a l'hospital de Mollet, sembla un hospital que no està suficientment preparat per atendre els seus pacients i les malàlties o afeccions que pateixen. Aquesta petició ha sigut creada amb l'objectiu que els habitants de Palau-solità i Plegamans tornem a tenir com a hospital de referència l'Hospital Parc Taulí, no només per la nostra disconformitat sinó també perquè és l'hospital de la nostra comarca, el Vallès Occidental, i és, per tant, el que ens pertoca.

Hoy: Jennifer cuenta con tu ayuda

Jennifer Puche Garcia necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Palau-solità i Plegamans: Canvi d'hospital de referència Palau-solità i Plegamans». Únete a Jennifer y 47 personas que ya han firmado.