Petición cerrada

Parc de Street Workout / Calistenia a Montcada i Reixac

Esta petición ha conseguido 107 firmas

Som un grup de joves de Montcada que practiquem aquest esport (Exemple: https://www.youtube.com/watch?v=A_GYF5DnFBU&t=212s ), i sempre hem d'anar a altres pobles per poder practicar-lo. També ens entrenem en altres llocs de Montcada no habilitats, com per exmple, els móduls del parc de les aigües, ja que no tenim cap espai habilitat. Durant aquests darrers anys hem conegut gent del nostre poble que també voldrien gaudir d'aquest esport i es veuen en les mateixes condicions. Donat l'èxit de les màquines blanques per a la tercera edat que es van instal·lar a diferents parcs, hem estimat la possibilitat d'instaurar un parc de barres al nostre municipi que sigui habilitat per a aquest esport, ja que ens ofereix fer exercici al aire lliure i no suposa un cost adicional com el anar a un gimnàs. Hem estudiat amb molta cura el projecte i creiem que molta gent, no només joves, ho utilitzaria. A part és una proposta que no necessita cap edificació de cap mena i es poden instal·lar per móduls amb la possibilitat d'ampliar el parc en funció al seu èxit. Molt per sobre, i amb uns móduls amb els que la gent pugui iniciar-se i els que ja hi estem podem anar a més, el cost d'aquet seria d'un 6% aproximadament del pressupost total del projecte. Moltes gràcies,us adjuntem una imatge del parc de barres nou que han possat a Santa Coloma.

Hoy: Víctor Manuel cuenta con tu ayuda

Víctor Manuel Hernández Galvez necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Montcada i Reixac: Parc de Street Workout / Calistenia a Montcada i Reixac». Únete a Víctor Manuel y 106 personas que ya han firmado.