Ja no te volem Urbaser a Mollet del Vallès

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Mollet cívic ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Mollet del Vallés y

Els veïns i veïnes de Molletdel Vallès  '' ja no te volem Urbaser '' El Servei de recollida i transport de residus i de neteja viària. Pressupost  de licitació . 20.000.000,00 € sin IVA 24.200.000,00 € IVA incluido (21,00%). L'Ajuntament té previst el  procés de licitació: 05/07/19. Amb una  nova renovació, Sense consens participatiu dels veïns de Mollet del Vallès. Volem que els polítics S'impliquin en un acord  amb una nova gestió davant un nou model de empresa de gestió de residus urbans a la nostra ciutat. Sigui gestionada amb caràcter municipal. No volem amb els nostres impostos es jugui amb un pressupost milionari per a una empresa privada des de una dècada a la nostra ciutat de Mollet del Vallès. Volem Municipalitzar aquest servei per un bon funcionament a Mollet del Vallès. L' ajuntament decideix amb els teus impostos no deixis aquesta oportunitat a la nostra població aixo está a la teva mà.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!