Petición cerrada

Clavegueram i pavimentació de via urbana.

Esta petición ha conseguido 215 firmas

Som la comunitat de veïns de la Travessera Domènec Cardenal de Mollerussa, l'únic carrer d'aquesta ciutat que es troba sense asfaltar, sense xarxa de clavegueram i amb una deficinent il·luminació.

Es tracta d'un carrer molt cèntric que a més a més acaba en un aparcament públic, de manera que el trànsit de vehicles és constant. La manca de paviment fa que el sòl es trobi ple de grans sots que posen en perill la ciculació, alhora que l'enorme polseguera provocada pels cotxes ens obliga a estar sempre amb les finestres tancades. La manca de clavegueram provoca, quan plou, greus innundacions als pàrquings subterranis dels immobles.

Després de reiterades queixes a l'Ajuntament per part del veïnat, i donat del cas omís del consitori, demanem les màximes adhesions i difusió d'aquesta demanda, donat que els veïns d'aquest carrer som ciutadans que complim els nostres deures però se'ns priva dels nostres drets.

Moltes gràcies.

Hoy: Montse cuenta con tu ayuda

Montse Tarragona Pons necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Mollerussa: clavegueram i pavimentació de via urbana.». Únete a Montse y 214 personas que ya han firmado.