Petición cerrada

Que es construeixi una piscina municipal d'estiu a Manresa

Esta petición ha conseguido 63 firmas

A Manresa no disposem d'una piscina d'estiu. Això contrasta amb la resta de municipis, que disposen de grans piscines municipals d'estiu adequades perquè la població pugui refrescar-s'hi i gaudir del bany. Degut a aquesta situació, la gent de Manresa ens veiem obligades a desplaçar-nos a d'altres indrets o a aguantar com podem la insuportable calor de l'estiu manresà. No és el cas, és clar, de qui té el privilegi de gaudir d'una piscina privada.

Davant d'això, reclamem una piscina municipal d'estiu que permeti gaudir a les classes populars d'una activitat tan popularitzada i necessària com és banyar-se en èpoques de calor. A més, emplacem a què s'estudiï la possibilitat de que el cost de construir una nova piscina pública sigui finançada amb un impost a les piscines privades. Creiem que fer-ho d'aquesta manera és una aposta per a redistribuir la riquesa i contribuir a posar límit a les piscines privades, les quals comporten un cost mediambiental molt elevat.

A l'estiu #VolemAigua
Arran Manresa

Hoy: Arran cuenta con tu ayuda

Arran Manresa necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Manresa: Que es construeixi una piscina municipal d'estiu a Manresa». Únete a Arran y 62 personas que ya han firmado.