Parquing al Congost amb busos llançadora els dissabtes per poder anar al centre de Manresa

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Jordi Porcel ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Manresa

Si aconseguim que hi hagi un lloc fàcil per aparcar, gratüit i amb el bus llançadora per anar al centre de Manresa ràpidament, farem que tan els manresans com els de fora de la ciutat vinguin a comprar molt més a la ciutat i això farà també que més botigues vulguin posar-s'hi i la faran més atractiva. Es un feedback ciutadans-comerç que fa un benefici molt gran per la ciutat. Sabem que l'obra de la reforma ens va hipotecar i per culpa d'això s'ha hagut de pujar la zona blava, ja que el parquing de la reforma es deficitaria i sinò se li ha de pagar els diners que s'habien pactat amb l'empresa concesionària. Sabent tot això creiem que els anys que queden per pagar no es poden passar sense fer res al respecte, ja que sino acabarem matant el comerç. Per tenir un parquing allà amb busos llançadora els dissabtes no farà perdre diners a la zona blava o parquings privats ja que molts ho preferiran igual. Els busos llançadora es poden fer pagar igual ja que per uns euros podras estar tot el dia per la ciutat i l'ajuntament guanyarà aquests diners per pagar els de la zona blava/reforma. Fem de Manresa una gran ciutat comercial i no oblidem que sense un gran aparcament no es viable tallar el transit al Guimerà.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!