Un gran parc per a Manises

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Crec que és una opinió comú que a Manises li fa falta un gran parc urbà. Un parc on poder anar a passar el matí amb els xiquets, o on poder passejar el gos, on poder sentar-se a llegir una revista o conversar amb amics i familiars. Només cal mirar als voltants i la majoria de pobles veïns tenen grans parcs, Parc Maldonado (el del tren) a Riba-roja, Parc de la Canaleta a Mislata, Parc poliesportiu a Quart de Poblet, parcs que per la seua extensió i dotació són un lloc d'esplai per als ciutadans. Propose que a través d'aquesta petició instem a l'Ajuntament de Manises a que utilitze el solar de l'avinguda Rosas (aparcament al costat de la piscina coberta) i el transforme en un gran parc, amb vegetació, zona infantil, pistes esportives i zones de pic-nic.

Hoy: Fer cuenta con tu ayuda

Fer Brunnen Stein necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Manises: Un gran parc per a Manises». Únete a Fer y 26 personas que ya han firmado.