Recuperem la Plaça del Clot de les Granotes

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

La plaça del Clot de les Granotes construïda als anys 80 després de les lluites veïnals que van detenir projectes d'edificacions, ha sigut el cor del barri del Clot durant aprop de 20 anys. A principis dels anys 2000, la degradació i la manca d'inversió i recursos sobre el nostre barri s'ha fet cada vegada més evident.

Molts avis, pares, joves i menuts que vam créixer en aquesta plaça reunint-nos cada tarda, seient als bancs, jugant a futbol, patinant, menjant pipes i gelats del dolci, organitzant grups diversos d'esplai, de skate, de videojocs i mil i una activitats, ens fem creus de l'estat actual de la plaça del Clot.

L'última inversió de l'Ajuntament de Lleida es va fer l'any 2010, uns 700.000€ que van servir de ben poc perquè el manteniment des de llavors ha sigut escàs i ens trobem davant d'un parc i d'uns espais que ens treuen la confiança en el nostre barri. 8 anys que se'ns ha deixat de banda per part de l'administració d'Àngel Ros.

El barri ha sigut descuidat en vials, en intervencions immobiliàries, en arbrat, en seguretat i part d'aquest desgast l'hem patit els veïns i veïnes que hem anat veient com la gent ha marxat del barri, molts negocis han tancat, i la nostra gent s'ha hagut de desplaçar a altres barris per fer activitats quotidianes.

Els veïns i veïnes del Clot ens mereixem alguna cosa més que la desídia d'un Ajuntament envers les nostres queixes.

La nostra petició és agossarada peró ja no ens queda altra. Necessitem reconstruir el cor del nostre barri, necessitem que els veïns puguin baixar sense llàstimes a la plaça, necessitem que la plaça revisqui el teixit social i associatiu que fa 10 anys era ric i constructiu, un projecte de barri que segurament podrà donar un salt endavant, amb uns espais i unes instal·lacions dignes.

No demanem res que no es pugui fer, Pardinyes, Balàfia, Cappont, entre d'altres, tenen la gran majoria d'espais verds arranjats, tenen casals i centres cívics, biblioteques, serveis de primera mà. Els nostres joves no han de marxar del barri per gaudir de tot això, els nostres avis no han de marxar de casa nostra per dur a terme activitats.

Una renovació integral de la plaça del Clot de les Granotes, amb la construcció propera d'un centre cívic o espais similars és possible. Volem tornar a la dignitat, volem tornar a sentir-nos orgullosos/es del nostre barri.

Hoy: @recuperemelclot cuenta con tu ayuda

@recuperemelclot necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Lleida: Recuperem la Plaça del Clot de les Granotes». Únete a @recuperemelclot y 203 personas que ya han firmado.