Volem Fibra Òptica a les urbanitzacions de Llagostera

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Les urbanitzacions que viuen a prop dels pobles estan sempre desateses quant a infraestructures i serveis. Tot està centralitzat al nucli urbà, i ja que paguem els mateixos impostos, també ens agradaria tenir serveis per millorar la qualitat de vida. Ja no demanem un CAP,  ni un comerç, ni una escola, ni un autobús que passi, posem per cas, 4 cops al dia. Però sí que demanem està ben comunicats amb un xarxa moderna i actualitzada de fibra òptica, que et garanteixi en tot moment tenir connexió de qualitat amb el món. Estem a 2 km del poble i si un metge ha d'avisar un helicòpter medicalitzat per venir a buscar un malalt, com va ser el cas que va passar a la meva família, no hi ha prou cobertura ni per parlar per mòbil.

Si tinguéssim connexió de banda ampla, on les companyies telefòniques et garantissin un mínim de 20 Mb (actualment n'arriben 3 o 4 i constantment amb talls), la gent que viu connectada a Serveis de Teleassistència, o amb un control remot connectat a cardiologia de l'Hospital de Sant Pau, viuria més tranquil·la. També per les alarmes i per les feines que es podrien fer des de casa amb una bona connexió a Internet.

Demanem una connexió digna del segle XXI a un preu de mercat. Ara que la urbanització la Canyera està obrint rases per adequar el dèficit urbanístic que patim des de fa 50 anys, seria el moment que ADAMO, o alguna altra companyia, aprofités per passar-hi la fibra, abans que no asfaltin. Potencialment tindria 300 famílies, més les de les urbanitzacions del costa, la Mata i la Mont-rei i Masies que hi són a prop.

Hoy: laura cuenta con tu ayuda

laura Jaime necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Llagostera (Gironès): Volem Fibra Òptica a les urbanitzacions de Llagostera». Únete a laura y 21 personas que ya han firmado.