Petition Closed
Petitioning Ajuntament de Girona

Volem serveis funeraris dignes i amb preus justos a Girona

Supporters

Sol·licitem que l’Ajuntament de Girona assumeixi la prestació dels serveis funeraris*, amb l’objectiu de disposar d’uns serveis dignes i a preus justos.

També demanem que inclogui en la web municipal informació entenedora sobre la legislació vigent en matèria de serveis funeraris i en especial dels drets i deures dels usuaris i diferents catàlegs de serveis i preus que s'ofereixen.

Tant l'enterrament com totes les accions derivades de la mort d'un ésser estimat formen part d'un dret bàsic per a qualsevol ciutadà, i per tant han de ser de caràcter públic i a l'abast de tothom. Actualment els serveis funeraris de Girona són prestats per una sola empresa privada (una gran multinacional americana), que a la pràctica opera en règim de monopoli. Hi ha una important demanda social per replantejar aquest model i aconseguir uns serveis funeraris dignes amb preus justos, i per això hem presentat aquesta iniciativa.

Si teniu queixes o suggeriments respecte al servei funerari de Girona podeu fer-nos-els arribar a girona@cup.cat

--

*D'acord amb l'actual legislació, aquesta prestació del servei haurà de ser en règim de lliure concurrència amb el sector privat, i mitjançant qualsevol de les fórmules de gestió previstes

This petition was delivered to:

CUP Girona started this petition with a single signature, and now has 1,232 supporters. Start a petition today to change something you care about.

This cause needs your help. Every signature counts!