Dirigida a Ajuntament de Girona y 2 otros

Girona: Canviem el nom de la Plaça de la Constitució per el de Plaça 1 d'Octubre

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 1.500.

La desproporcionada i brutal actuació policial de l'Estat Espanyol a Girona durant el referèndum d'autodeterminació del passat 1 d'octubre del 2017, contra ciutadans desarmats i pacífics, va deixar més de 800 ferits. Volem recordar sempre aquest fet i canviar el nom d'una de les plaçes de la ciutat, la Plaça de la Constitució, per Plaça 1 d'Octubre. En senyal de protesta, indignació i rebuig absolut de l'actuació policial desmesurada, la manipulació mediàtica que s'en va fer (i es segueix fent) i les mentides constants per part de membres i dirigents del Partit Popular, Ciutadans i PSOE/PSC i del mateix president de l'Estat Espanyol, Mariano Rajoy Brey. Perquè els fets de l'1 d'octubre formen ja part de la nostra memòria històrica, SIGNEM!

La desproporcionada y brutal actuación policial del Estado Español en Girona durante el referéndum de autodeterminación del pasado 1 de octubre de 2017, contra ciudadanos desarmados y pacíficos, dejó a más de 800 heridos. Queremos recordar sempre este hecho cambiándole el nombre a una de las plazas de Girona, la "Plaça de la Constitució", por "Plaça 1 d'Octubre". En señal de protesta, indignación y rechazo absoluto tanto de la actuación policial desmesurada, como de la manipulación mediática que se hizo (y se sigue haciendo) y las mentiras constantes por parte de miembros y dirigentes del Partido Popular, Ciudadanos y PSOE y del mismo presidente del Estado Español, Mariano Rajoy Brey. Porqué los hechos del 1 de octubre forman ya parte de nuestra memoria histórica, FIRMEMOS!

Esta petición será entregada a:

Ms Dean ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.485 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Nadeia cuenta con tu ayuda

Nadeia Balsalobre necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Girona: Cambiar el nom de la "Plaça de la Constitució" de Girona per el de "Plaça 1 d'Octubre"». Únete a Nadeia y 1.484 personas que ya han firmado.