Reduir la velocitat al tram urbà de la carretera de Cardedeu

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Joan Manel Martín ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Cardedeu

El tram de la carretera de Cardedeu (avinguda Rei en Jaume) entre el semàfor de la cantonada amb el carrer Joaquim Blume (camp de futbol) fins al final del poble, direcció a Llinars, es converteix en una zona de risc per als veïns/es durant les hores que hi ha poc trànsit, degut a que alguns conductors no respecten els límits de velocitat.

A banda de la contaminació acústica que generen les accelerades d'alguns cotxes i motocicletes al passar a gran velocitat, genera una gran inseguretat i un greu perill, especialment en franges horàries nocturnes, quan la il·luminació i la visibilitat és més reduïda.

Actualment existeixen mecanismes i solucions que es podrien aplicar com a elements per reduir aquestes situacions irresponsables en les que alguns conductors no respecten els límits de velocitat en trams urbans: controls amb radars fixes, passos de vianants alçats, etc.

Demanem a l'Ajuntament de Cardedeu que actuï i implanti les mesures més adequades per solucionar aquesta situació de risc, com ja han fet altres municipis de la nostra comarca.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!