Petición cerrada

Un espai per a gossos digne a l'Espanya Industrial

Esta petición ha conseguido 372 firmas

L'Ajuntament de Barcelona ho posa cada cop més difícil per tal viure a la ciutat amb un gos. Ara ja no podem accedir a les zones de gespa del Parc de l'Espanya Industrial, creant greus molèsties a les veïnes i veïns que, sempre de forma cívica i respectuosa, hem emprat aquest parc per tal de passejar els nostres animals de companyia. Per aquest motiu demanem a l'Ajuntament que es posi a treballar, que garanteixi l'exercici dels drets de tothom, dels qui tenim gos i dels qui no.

En aquest sentit els i les veïnes usuàries del parc i propietàries de gossos demanem que, davant la insuficiència de les instal·lacions actuals, s'habiliti una zona del parc on estigui permesa la presència del gossos a la gespa i que sigui suficientment àmplia com per a cobrir la demanda actual.

Segueix-nos a: https://www.facebook.com/correcanespanyaindustrial?ref=hl

Hoy: correcan cuenta con tu ayuda

correcan espanya industrial necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Un espai per a gossos digne a l'Espanya Industrial». Únete a correcan y 371 personas que ya han firmado.