Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 704 firmas

Davant l’anunci, per part de l’Ajuntament de Barcelona, el passat 9-11-2013 de la construcció d’un vial que travessa el Parc de la Ciutadella i que passarà pel costat del Parlament de Catalunya dividint el Zoo en dos (amb una despesa estimada de 6 milions d’euros) les entitats i persones sota signants, volem expressar el nostre total rebuig per aquesta decisió i alertar de les conseqüències negatives que un projecte d’aquest calibre pot tenir per a les butxaques dels contribuents, les instal.lacions del Zoo, i el gran impacte per un dels pulmons verds més grans de la ciutat

Ante el anuncio, por parte del Ayuntamiento de Barcelona,  el pasado 9-11-2013 de la construcción de un vial que atravesará el Parc de la Ciutadella y que pasará por al lado del Parlament de Catalunya dividiendo el Zoo en dos (con un coste estimado de 6 millones de euros) las entidades y personas abajo firmantes, queremos expresar nuestro total rechazo por esta decisión y alertar de las consecuencias negativas que un proyecto de este calibre puede tener para el bolsillo de los contribuyentes,  las instalaciones del Zoo de Barcelona, con gran impacto para uno de los mayores pulmones verdes de la ciudad

Hoy: Comite Zoo de Barcelona cuenta con tu ayuda

Comite Zoo de Barcelona necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Signa el Manifest Contra la Construcció del Vial que Partirà el Zoo de Barcelona en dos - Firma el Manifiesto Contra el Vial que Partira el Zoo de Barcelona en dos.». Únete a Comite Zoo de Barcelona y 703 personas que ya han firmado.