Sí a la gespa artificial al CEM Marbella. Una solució justa pel rugby.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

75 lesionats per mal estat del terreny aquesta temporada, 10 han passat per quiròfan amb lesions greus.

-No és veritat que rugby i atletisme estiguem competint amb igualtat de condicions. L'atletisme gaudeix d'un pla de suport per part de l'Ajuntament que el rugby no ha tingut mai, i la pista de Marbella té homologació de nivell 1, mentre que el camp de rugby és un simple 'espai de gespa', sense cap tipus de reconeixement.

-El rugby es juga a Poblenou des de 1950. Ja ens toca també tenir un espai digne on poder practicar el nostre esport. Sense un espai homologat no podem crèixer com a esport.-La coexistència d'ambdós esports que demana l'atletisme no pot implicar una preponderància d'un esport sobre l'altre com passa ara. Amb un camp de gespa artificial, el rugby podria obtenir una homologació de nivell 4 i l'atletisme, de nivell 2.

LA GESPA ARTIFICIAL ES UNA SOLUCIÓ JUSTA.

Hoy: jose cuenta con tu ayuda

jose vicente necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Sí a la gespa artificial al CEM Marbella. Una solució justa pel rugby.». Únete a jose y 2.493 personas que ya han firmado.