Reformem la Rambla

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

LA SITUACIÓ

Hi ha la sensació de que Barcelona ha donat la Rambla per perduda, però no tots els ciutadans s’han rendit. Ara fa 8 anys, l’associació Amics de la Rambla va impulsar un Pla Especial d’Ordenació de la zona amb l’objectiu de rescatar-la. Un document en el que es recollien les mesures per a millorar un dels espais més emblemàtics de la nostra ciutat. Aprovat per àmplia majoria al plenari municipal la primavera del 2016, va donar el tret de sortida al que semblava que seria el canvi que necessitava la Rambla: una reforma urbanística integral.

El març de 2017, gairebé un any després, l’Ajuntament convocava un concurs per al desenvolupament del projecte. La proposta guanyadora, consensuada entre tots els agents, es va presentar el 2 de setembre de 2018, però el projecte porta aturat més de 1.000 dies. L’administració està preparant el pla executiu, però quants dies més haurem d’esperar per a l’inici d’aquesta reforma?

LA PROPOSTA

1. Pacificació de la via
2. Racionalitzar les ocupacions en superfície
3. Protecció del patrimoni