Victoria

Re-obrim la Platja de l'Eixample!

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 514 firmas!

L'Ajuntament de Barcelona ha decidit tancar la piscina publica coneguda com a Platja de l'Eixample (Jardins de la Torre de les Aigües) a l'estiu per les queixes d'una veïna (en teoria)  que havia de suportar soroll (de nens i nenes jugant a l'aigua! entre les 10 i les 20 hs) a casa seva durant els estius per la presència de banyistes.

L'any passat l'Ajuntament va mesurar el soroll i va descobrir que estava per sobre dels límits que estableix la normativa, que ha canviat molt en relació als anys 80, raó per la qual no ha renovat la concessió.

Per la platja passaven anualment uns 52.000 usuaris (la gran majoria nens, bebès, famílies i casals d'estiu) durant els 77 dies d'obertura (330 banyistes de mitjana els matins, quan hi anaven casals d'estiu, i 280 a les tardes)

Ara els nens/nenes (la majoria menors de 9-10 anys) hauran de buscar alternatives per a gaudir de l'estiu al centre de Barcelona. Igual que les famílies del barri, que per a moltes era una bombolla d'oxigen durant l'estiu per gaudir d'un espai magnífic, proper, ben condicionat i econòmic sense tenir que fer desplaçaments fins la platja o altres piscines (la majoria privades i cares)

Signa aquesta petició , tinguis o no tinguis fills, nets, nebots, etc..per a que l'Ajuntament es replantegi l'obertura i en tot cas que acordi amb la bona veïna (o veïns) una solució que no sigui mantenir tancada la piscina on tots els nens gaudien.

Si tu estesis a l'Ajuntament, pensant sempre en el bé comú, hauries tancat la piscina?

Hoy: Fernando cuenta con tu ayuda

Fernando Matrichuk Navarro necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Re-obrim la Platja de l'Eixample!». Únete a Fernando y 513 personas que ya han firmado.