Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 2.376 firmas

No pot ser que, en ple segle XXI i a Barcelona, l'alcalde d'aquesta ciutat decideixi dedicar el nom d'una avinguda a una persona que va col·laborar amb el règim franquista, Juan Antonio Samaranch. Independentement de la seva aportació a la ciutat de Barcelona amb els Jocs Olímpics de 1992, la seva història segueix tacada de negre pel seu passat franquista, recolzant a un règim totalitari que va castigar la llengua, les tradicions i la cultura catalanes. Aquesta petició és per a la retirada d'aquesta iniciativa.

No puede ser que, en pleno siglo XXI y en Barcelona, el alcalde de dicha ciudad decida dedicar el nombre de una avenida a una persona que colaboró con el régimen franquista, Juan Antonio Samaranch. Independientemente de su aportación a la ciudad de Barcelona con los Juegos Olímpicos de 1992, su historia sigue manchada de negro por su pasado franquista, apoyando a un régimen totalitario que castigó la lengua, las tradiciones y la cultura catalanas. Esta petición es para la retirada inmediata de esta iniciativa.

We cannot accept that Barcelona's mayor decides to give an avenue the name of a fascist, a person who collaborate with the dictator Franco, Juan Antonio Samaranch. Independently of what he did for the city for the celebration of the Olympic Games in 1992, his life is still stained black: he supported a government that hit the catalan language, traditions and culture. This request is to avoid this action done.

Hoy: Enric cuenta con tu ayuda

Enric Llorach necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Que no es dediqui una avinguda al franquista Juan Antonio Samaranch». Únete a Enric y 2.375 personas que ya han firmado.