Petición cerrada

NO A LA SUPERILLA D' HORTA

Esta petición ha conseguido 1.486 firmas

Projecte totalment innecesari al barri d' Horta com a qualsevol altre barri de Barcelona. Es tracta d'un projecte car i sense fonament per a un barri tranquil, amb poca densitat poblacional i ple de zones verdes i espais per a moltes activitats que nomalment sempre son buits. La superilla és absolutament innecessària en aquest barri ja que provocarà interminables obres, amb canvis absurds de direcció de carrers, molèsties als veïns i comerços de la zona i que comportarà una reducció de vora 200 places d'aparcament gratuïts en un barri amb un problema molt greu i endèmic de falta d'aparcament.

A tot això li hem de sumar el perill inminent d'implantació de zona blava o verda amb el conseqüent empobriment de la població. No s'ofereixen alternatives, no es crearan noves places d'aparcament gratuït, només voreres interminables per carrers on gairebé no hi pasa gent i que en la gran majoria dels casos, ni tan sols donen accés a equipaments o serveis.

Es tracta d'un projecte que ningú ha sol.licitat i que ens volen imposar per la força, amb l'agreujant de que qui vol tirar endevant aquestes obres és el mateix equip de govern que es va negar a soterrar part de la Ronda de Dalt, tal com es demanava des d'altres barris i que hagués estat útil per a molts ciutadans de la ciutat. Queda patent doncs la incoherència del projecte i els problemes que ha portat la seva implantació al barri de Poblenou..

Hoy: RESPECTEU cuenta con tu ayuda

RESPECTEU HORTA necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: NO A LA SUPERILLA D' HORTA». Únete a RESPECTEU y 1.485 personas que ya han firmado.