Petición cerrada
Dirigida a Ajuntament de Barcelona

Instal·leu més aparcaments segurs de bicicleta per evitar robatoris i incentivar-ne l'ús

firmantes

EL PROBLEMA: Cada any es roben més de 3000 bicicletes a Barcelona per falta de seguretat en la gran majoria dels seus aparcaments. Un 44% dels ciclistes ha patit un robatori. La conseqüència? Els ciutadans tenen por d’aparcar la bicicleta al carrer. I deixen d’anar en bicicleta o l’utilitzen menys.

LA PROTESTA: A nosaltres també ens la van robar. Som 6 estudiants universitaris i comprar-nos una bicicleta nova després de cada robatori suposa una despesa que no podem assumir. I davant d’aquesta injustícia hem decidit actuar. Hem posat en marxa el projecte saveourbikes.org, una protesta per aconseguir que l’Ajuntament de Barcelona actuï per evitar els nombrosos robatoris de bicicletes. PENGEM UNA BICICLETA D'UN FANAL A 5 METRES D'ALTURA PER EVITAR QUE ENS LA ROBIN.

LES SOLUCIONS:

– Insta·lació d’aparcaments segurs de tipus “Vadebike” per tota la ciutat
– Creació de més “biciparks” en espais potencialment lliures com els Jardins de Germanetes
– Insta·lació de “bicibox” a l’Àrea Metropolitana
– Més places d’aparcament subterrànies de Barcelona

Anar en bicicleta descongestiona les vies, millora la qualitat de vida i combat el canvi climàtic. Però necessitem aparcaments segurs per tota la ciutat!

Ajuda’ns a aconseguir-ho, compartint-ho a les xarxes socials!

Facebook: saveourbikes.org

Twitter: @saveourbikesorg

Instagram: @saveourbikes

Si també t’han robat la bicicleta, explica’ns la teva història i participa en la protesta! info@saveourbikes.org

Més informació al nostre web

Esta petición fue entregada a:

Saveourbikes.org ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 678 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Saveourbikes cuenta con tu ayuda

Saveourbikes .org necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Instal·la aparcaments de bicicleta segurs per evitar robatoris i incentivar-ne el seu ús». Únete a Saveourbikes y 677 personas que ya han firmado.