Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 752 firmas

Des del mes de novembre han desaparegut del barri dues linies d'autobus que comunicaven amb zones neuràlgiques de la ciutat.
Per una banda, el 39 connectava el barri d'Horta amb el de Gràcia i seguia cap a Plaça Urquinaona- De tornada, tenia parada davant del CAP d'Horta. El 45 sortia del barri i anava passant per diferents punts del centre de la ciutat fins arribar al passeig Marítim. Es a dir, connectava la muntanya amb el mar. Facilitava la mobilitat de persones grans que podien tenir accés de manera directa al mar. Actualment l'accés al recorregut que feia el 45 s'ha de fer a través del canvi al 47 que ja ve ple des del seu origen dificulta el trajecte afegint les dificultats de temps d'espera i de mobilitat de les persones grans que han de fer el canvi.

Volem recuperar els autobusos 45 i 39 i recuperar el seu recorregut.

He lanzado esta petición, porque …
El barri ha perdut el seu valor, eliminant transport que feia accessible a diferents parts del centre de la ciutat i la zona del passeig Marítim.
El valor dels busos es tant per als habitants del barri com dels que poden venir al barri. Es tracta de facilitar l'accés  i obrir el barri com estava fins fa poc.
També es cert que tant el 45 com el 39 anaven plens a totes hores, vol dir que eren rendibles i per tant no te cap sentit que hagin desaparegut (el 45) i modificar el recorregut del 39

Hoy: Encarna cuenta con tu ayuda

Encarna Vallespi necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: El barri d'Horta volem recuperar els autobusos 45 i 39 i sumar-los als de la nova xarxa.». Únete a Encarna y 751 personas que ya han firmado.