Conservar les grues de la Sagrada Família

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

En els propers anys la basílica de la Sagrada Familia romandrà finalitzada i les grues de construcció seran retirades. Avui dia aquestes grues formen part del paisatge urbà de la ciutat de Barcelona.

No es pot permetre aquesta aberració de l'entorn, de la cultura de la ciutat. Aquestes majestuoses torres metàl•liques són ja un símbol no només de la ciutat, sinó de Catalunya.

Animo les entitats culturals de tota Catalunya a sortir als carrers i fer difusió d'aquest greu problema i aconseguir que les grues es mantinguin al cel barceloní, el seu lloc.

Finalment, una petita reflexió a l'alcaldessa: Ada, imagina't anar un dia de camí a l'ajuntament i veure la torre Agbar, les Mapfre, la torre de telecomunicacions, la Sagrada Família i... oh... no hi ha grues... aquelles meravelloses grues grogues que omplien el cel de color contrastant amb el bell gris de la pol·lució... una pena veritat?

Per mi ja està, però encara hem de fer més! Hem de fer justícia!

Àlex Morales

Hoy: Àlex cuenta con tu ayuda

Àlex Morales necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Conservar las gruas de la Sagrada Familia». Únete a Àlex y 7 personas que ya han firmado.