Petición cerrada

Àrea per a gossos a Sant Andreu Sud

Esta petición ha conseguido 579 firmas

Com potser que en el barri que més gossos té censats (Sant Andreu) no tingui una àrea per a gossos? No em refereixo a un "pipican" que com indica el seu nom és per fer les seves necessitats. Si no un àrea on puguin jugar i córrer entre ells amb llibertat i de manera legal, sense molestar a ningú. La ajutament s' escuda en què hi ha tres zones habilitades però són petites on només hi cabem com a molt 8 gossos. Hi ha molts solars abandonats que es podrien destinar a aquest ús. Movilitzem-nos per poder tenir un espai d' esbarjo pels nostres gossos. Si estàs cansat de aquesta situació firma la petició!!! //¿Cómo puede ser que el barrio que más perros censados tiene (Sant Andreu) ​​no tenga un área para perros? No me refiero a un "pipican" que como indica su nombre es para hacer sus necesidades. Si no un área donde puedan jugar y correr entre ellos con libertad y de manera legal, sin molestar a nadie. El ayutamiento se escuda en que hay tres zonas habilitades pero son pequeñas, donde caben como mucho 8 perros. Hay muchos solares abandonados que se podrían destinar a este uso. Movilicemónos para poder tener un espacio de recreo para nuestros perros. Si estás cansado de esta situación firma la petición !!!

Hoy: Laura cuenta con tu ayuda

Laura Arranz necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Àrea per a gossos a Sant Andreu Sud». Únete a Laura y 578 personas que ya han firmado.