Recuperem el Centre Sant Josep

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
Plataforma Centre Sant Josep ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Badalona y

PLATAFORMA CENTRE SANT JOSEP, UN EQUIPAMENT PER LA CIUTAT

Durant moltes dècades el Centre Parroquial Sant Josep ha estat un espai socio-cultural-esportiu amb una gran activitat i un espai de referència per al barri i la ciutat, ben connectat i de fàcil accés per als badalonins. Darrerament, però, la manca de manteniment i l’especulació immobiliària el podria fer desaparèixer.

Les entitats sotasignades creiem que el Centre ha de ser preservat com a equipament que aculli activitats culturals, esportives i socials. I, en conseqüència, hem decidit crear una Plataforma Ciutadana per reivindicar la recuperació de les instal·lacions de Sant Josep per a la ciutat.

Volem que el Centre torni a ser una espai de participació i trobada social. I, per això, ens cal un projecte per tal que el vessant esportiu, social i cultural siguin un tot amb sentit, com havia estat fa un temps. On el bàsquet Sant Josep, i d’altres motors com el teatre, la música, la cultura, l’acció social i el hoquei patins, col·laborin a construir un espai del que Badalona se senti orgullosa.

Si trobem sinergies i col·laboració, podrem posar en marxa un projecte engrescador per a la gent. Revitalitzar el Centre i conservar la seva tradició i valor social no és una utopia, és una oportunitat.

Demanem a totes les Associacions i particulars que estiguin d’acord amb aquesta proposta, que s’adhereixin a aquest manifest, i que col·laborin amb nosaltres per tal de plantejar alternatives al nostre Ajuntament, i evitar la pèrdua d’aquest equipament a la nostra ciutat.

Signen:

Club de Bàsquet Sant Josep, Club Hoquei Patí Sant Josep, Associació de Veïns del Centre, Banda Simfònica de Badalona i Orfeó Badaloní.

Per a adhesions d’entitats i organitzacions, adreceu-vos a centresantjosep@gmail.com. Gràcies!

Entitats adherides:

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!