0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

NO AL TANATORI AL TURÓ DE L’ENRIC (ENTRE ELS BARRIS DE MORERA I BUFALÀ DE BADALONA)

Els veïns i veïnes dels barris de Morera i Bufalà de Badalona tenim el coneixement que l’empresa funerària Memora vol construir un tanatori privat al turó de l’Enric en l'entorn del parc metropolità del torrent de la Font situat entre els barris de Bufalà i Morera.

Considerem que la instal·lació d’un tanatori en una zona propera a llar d'infants (el Virolet), escoles (Bufalà, Boix, Salvador Espriu i Blanquerna ), instituts(Isaac Albéniz i Pompeu Fabra), escola d'art Pau Gargallo, acadèmia Welcome i habitatges és completament INADEQUADA per les següents raons:

Destrucció d'un espai de gran valor sociambiental segons determina un estudi redactat per l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
Augment de la circulació de vehicles particulars, la contaminació i el soroll en una zona de molta població escolar.
Afectació de l'entorn del parc públic metropolità del torrent de la Font.

La construcció del tanatori en unes parcel.les actualment privades catalogades com a equipament sociosanitari no és el que necessiten aquests barris molt mancats de serveis i d'equipaments públics per a la ciutadania.

Els veïns i veïnes ens sentim enganyats per la manca de transparència, la destrucció de l'espai natural i l'otorgament de llicències per part de l’Ajuntament. Per aquest motiu és molt important la MOBILITZACIÓ CIUTADANA per evitar la instal·lació d'aquest tanatori privat, el qual hauria d'estar situat al costat de grans vies de comunicació i ALLUNYANT DELS CENTRES EDUCATIUS I HABITATGES.

Per això sol·licitem a l’Ajuntament de Badalona i a tots els representants polítics que facin tot el necessari per impedir la instal·lació del tanatori al Turó de l’Enric. Igualment sol·licitem a l’empresa Memora que busqui una altra ubicació adequada en zones allunyades del nucli urbà.
Els veïns i veïnes de Morera i Bufalà NO VOLEM EL TANATORI AL TURÓ DE L’ENRIC!!!

PLATAFORMA PARC SI TANATORI NO
SI US PLAU AJUDA’NS, SIGNA LA PETICIÓ I COMPARTEIX

Hoy: Plataforma Parc Si cuenta con tu ayuda

Plataforma Parc Si Tanatori No necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Badalona: NO AL TANATORI AL TURÓ DE L’ENRIC (ENTRE ELS BARRIS DE MORERA I BUFALÀ DE BADALONA)». Únete a Plataforma Parc Si y 1.791 personas que ya han firmado.