Petición cerrada
Dirigida a Ajuntament de Badalona

Les barques de la platja són un símbol. Tornin a arreglar-les i no les treguin.

Fa 6 o 7 anys moltes de les barques dels pescadors que hi havia a la platja estaven en mal estat i abandonades. L'Ajuntament en va restaurar algunes amb l'objectiu de crear una imatge o símbol de Badalona. I així va ser. El poc manteniment ha tornat a fer-les malbé i ara, el govern municipal es planteja retirar-les per sempre. Es perdria una imatge icònica de la ciutat, i creiem que seria millor tornar a restaurar-les i deixar-les com a patrimoni i memòria de tots, i de la ciutat que va fer del mar una forma de vida.

Esta petición fue entregada a:

ferran falcó isern ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.058 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: ferran cuenta con tu ayuda

ferran falcó isern necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Badalona: Les barques de la platja són un símbol. Tornin a arreglar-les i no les treguin.». Únete a ferran y 1.057 personas que ya han firmado.