Petition Closed
Petitioning Ajuntament d'Inca

no volem cap parc temàtic religiós a Mallorca

Perquè no volem que es segueixi destruint Mallorca.

Signa per demanar a l'Ajuntament d'Inca que rebutgi la proposta de construcció d'un parc temàtic religiós (Tierra Santa) al municipi. Aqui ja tenim el millor parc temàtic, l'illa en si mateixa.

Letter to
Ajuntament d'Inca
Com he pogut saber, en les darreres setmanes s'ha registrat a l'ajuntament d'Inca un projecte per a la construcció d'un parc temàtic religiós al vostre municipi.

Entenc que hagueu de valorar tots els projectes que arriben a les vostres mans, però també m'han de permetre que, com a ciutadà/na de Mallorca, els mostri el meu rebuig respecte a la construcció d'aquest parc al centre de la nostra illa.

En primer lloc, per l'impacte mediambiental i territorial que suposaria la seva construcció, ja que el parc es pretén construir als peus del puig de Santa Magdalena, una de les zones més estimades pels inquers i per molts altres mallorquins/es degut a la seva bellesa i a la seva riquesa mediambiental.

S'imaginen vostès les vistes que tindriem des del puig? Metres i metres quadats de construccions artificials on ara hi podem veure camps plens d'arbres?

A més d'això, m'han de permetre que els recordi que a Mallorca ja tenim un patrimoni religiós molt valuós: la Seu, Lluc, centenars d'ermites i esglèsies repartides per tota l'illa (entre elles la del Puig de Santa Magdalena) entre molts altres atractius turístics (postes de sol espectaculars, paisatges meravellosos,...) que fan que els que ho vulguin puguin trobar-se amb el seu Déu sense necessitat d'anar a un parc temàtic on tot el que hi trobaràn serà artificial.

A part d'això, no hem d'oblidar que Mallorca té una població relativament petita durant bona part de l'any i que aquests tipus de projectes necessiten gran quantitat de públic per ser viables. Jo, personalment, no el visitaria. A més, no crec que aquest parc pugui atreure un turisme considerable cap al municipi.

Per tot això, i pensant en el futur sostenible de la vostra ciutat, els deman que rebutgin aquest projecte.

Moltes gràcies.

Atentament,