Volem un Centre Social i Cultural al Casc Antic d'Altea!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Jose Antonio Martinez León ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament d'Altea

Conec als meus veïns, parle en ells, i li pregunte que es lo que troben en falta al nostre barri del Fornet.

Ells hem van dir que prou coses, però entre totes elles, la més destacable es que la gent major (gran part del barri) NECESSITAVEN un lloc on poder reunir-se, jugar una partideta de truc, o de dòmino i fer-se un café o una cervesseta. Un lloc on poder estar calentets en hivern o resguardar-se quan plou i fer les seues tertúlies.

Vaig prendre aquella necessitat com meua també, i vaig parlar en vàries associacions que podrien fer ús d'este espai com per exemple les comissions de Sant Joan, que tenen que buscar-se la vida mirant locals quasi fora del barri per a les celebracions que cada any omplin el Fornet de tradició, música, i festa.

Aquesta es tracta de una REIVINDICACIÓ HISTÒRICA en més de 10 -i 15- anys de trajectòria.
Vam demanar firmes, uns ens van prometre que ens farien el 'localet', uns no ens han fet cas, i pensant 'Que puc -podem- fer?' I vaig trobar en els pressupostos participatius una oportunitat de que l'Ajuntament escolte esta proposta tan demandada pel veïnat. Entre les 10 propostes hui presentades no ha eixit la proposta que tanta falta ens fa al veïnat del Fornet (i a les comissions de Sant Joan i diverses associacions que puguen fer-ne ús) pero si una cosa hem aprés es que no ens rendirem. Volem que aquella gent major, antes de que falte, puga vore en els seus propis ulls i gaudir aquell 'localet' que tant desitjaven.

Jose Antonio Martínez, Marga Llinares, Mari Carmen Llinares, Magdalena Devesa, Ángela Muñoz, Angela Borja, Mila González, Maria Pérez, Amalia, Manoli García, Antonia García, Josefa Moll, Juli, Pili, Amparo, Magda, Ana Maria, Pepe, Manuel, Paquita, i Luisa,

Que conformem la junta prèvia a la 'Associació de Veïns del Fornet'.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!