Santes Creus està bé o s'ha d'arreglar?

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Fina Bartoli ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament d'Aiguamúrcia

Santes Creus és un monument de primer nivell a Catalunya, però una part d'ell és l'origen del poble de Santes Creus. El que aquesta part es regeneri, s'arregli i es buidi de cotxes depèn de la voluntat de l'equip de govern d'un dels municipis més complicats de Catalunya (va des d'Aiguamúrcia a pla de Manlleu, 73 km2, 2 escoles, 4 cementiris, 200 km de camins públics, 9 nuclis...)

Actualment l'Ajuntament té concedida una subvenció de l'1,5 % cultural del Ministeri de Foment per arreglar la plaça de Santa Llúcia, que és la que es troba entre els dos primers portals de l'antic monestir, i l'equip de govern actual (format per ERC i En comú guanyem) vol renunciar a aquesta subvenció del 75% de l'obra. Un total de 464.434,78 € que es volen deixar perdre.

Santes Creus és patrimoni de tots els catalans i l'Ajuntament d'Aigaumúrcia ho ha d'entendre així i buscar la resta de finançament per a que l'obra tiri endavant (solament 154.811,59) a través de Diputació de Tarragona o d' altres administracions.

No es pot renunciar a una oportunitat així perquè la proposta vingui del govern anterior.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!