Afennich moet blijven tot het einde van het schooljaar

0 have signed. Let’s get to 2,500!

Beste leerlingen van het Krimpenerwaard College,

De schoolleiding heeft besloten om per 31 december 2017 het contract van onze geweldige informaticadocent te beëindigen. Deze man, die ons steunt met alle informaticaproblemen, zeer goede uitleg geeft, zich aan zijn schema's houdt en als een goede vriend voor ons is, zal in januari 2018 niet meer op het KWC lesgeven.

Helpen jullie mee om hem tenminste tot het einde van dit schooljaar te laten blijven?

We leren heel veel van hem en we weten alle informatie nog. De lessen zijn leuk en leerzaam. Zowel hij als wij, zijn leerlingen, verdienen niet dat hij halverwege het schooljaar weggestuurd wordt. Los van het feit dat het misschien lastig is om een vervangende ICT docent te vinden, levert het voor alle ICT leerlingen stress op wanneer er plotseling een ander voor de klas staat. Een docent met een andere methode van lesgeven en andere plannen.

Meneer Afennich, we need you.

#StandWithOthman

#Het_vertrek_van_Othman_is_echt_rot_man

Today: Annelies is counting on you

Annelies Vaandrager needs your help with “Afennich moet blijven tot het einde van het schooljaar”. Join Annelies and 1,761 supporters today.