Dirigida a AFA Escola Antonio Machado y 4 otros

No tancament de la segona línia de P3

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 1.500.

Aquest missatge va dirigit a totes aquelles persones que defensem un sistema educatiu universal i que aboquem les nostres millors il·lusions i intencions per a fer cada dia més, un món millor.
Aquest principi es veu fortament vulnerat, sobretot quan l'Administració decideix tancar línies de p3 en les escoles. I aquí sí que, tristament, altre cop parlem de l'escola pública.
Primerament, com si d'un gerro d'aigua freda es tractés, la informació que arriba de que l'escola Antonio Machado perd ja un grup de p3 pel curs 17-18 fa que la motivació, les ganes per fer una escola pública de qualitat, les il·lusions, ... tot, decaigui i s'evapori ràpidament.
Veiem i vivim desil·lusionats altre cop que les decisions polítiques educatives perden força i es veuen modificades a voluntat dels qui inicialment van prometre que lluitarien per mantenir i respectar els acords. En aquest sentit el pacte entre administracions bastament conegut a la nostra ciutat entre l'Ajuntament de Mataró i els SSTT-MVO, per mantenir l'oferta de 56 grups de p3 pel curs 17-18, es trenca deliberadament quan es decideix que l'escola Antonio Machado ha de tancar una línia de P3.
Les famílies que en formem part, les entitats i organismes que ens coneixen, les escoles de la ciutat i les de fora, tothom que coneix la nostra escola ens defineix com una escola innovadora i inclusiva, amb un projecte fort, que lluita pels valors socials, culturals i educatius, que treballa i aposta des dels seus orígens per formar un alumnat competent sempre en la línia educativa del Departament d'Ensenyament.
Per això, l'AFA de l'escola Antonio Machado demanem la vostra ajuda i que signeu i ens doneu el vostre recolzament!

Esta petición será entregada a:
  • AFA Escola Antonio Machado
  • Alcalde
    alcalde@ajmataro.cat
  • Serveis territorials del Maresme
  • Ensenyament Mataró
  • Regidor

Aroa Orenes Barros ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.437 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Rubén cuenta con tu ayuda

Rubén Lancharro necesita tu ayuda con esta petición «AFA Escola Antonio Machado No tancament de la segona línia de P3». Únete a Rubén y 1.436 personas que ya han firmado.