Referèndum dimissió Ada Colau.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales

Aitor Lladó Grau ha iniciado esta petición dirigida a Ada Colau y

La senyora Ada Colau, alcaldessa de Barcelona, porta dos anys al govern de la ciutat ... Ella prometia dimitir si no complia amb el seu programa electoral .... passats dos anys de gestió segueix sense complir ni la mitad del seu programa .Des-de aquí sol·licito: un referèndum per veure si la població barcelonina encara li segueix donant el suport que la va fer alcaldessa i representant de tots i totes........I ELS ANYS van passant i aquí seguim amb la senyora a la poltrona ..... fem que dimiteixi ja ! Tan que deia ... ara es puja el sou un 40 per cent ! I el seu equip de govern també se’l puja i mentres la ciutat cada dia més degradada.... sembla que s’ha oblidat de quan el senyor Puig va carregar a plaça Catalunya i a tants llocs on ella i era.... i que després aprofitava per criticar aquestes actuacions policials !!! Però si ella fa el mateix ara amb l’acampada de plaça universitat i altres manifestacions que no van amb ella ! Aaaaaah m’oblidava que va ser investida amb els vots d’en Valls i fent socis de govern als del PSC. Aquests vots s’havien de notar ....Molt poca vergonya lo d’aquesta senyora

La señora Ada Colau, alcaldesa de Barcelona, lleva dos años de gobierno en esta ciudad.... Ella prometía dimitir si no cumplía con su programa electoral.... pasados dos años de gestión sigue sin cumplir ni la mitad de su programa. Desde aquí solicito: un referéndum para ver si la población de Barcelona sigue dando ese apoyo que la hizo alcaldesa y representante de todos y todas.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!