Petición cerrada

Referèndum dimissió Ada Colau.

Esta petición ha conseguido 1.091 firmas

La senyora Ada Colau, alcaldessa de Barcelona, porta dos anys al govern de la ciutat ... Ella prometia dimitir si no complia amb el seu programa electoral .... passats dos anys de gestió segueix sense complir ni la mitad del seu programa .Des-de aquí sol·licito: un referèndum per veure si la població barcelonina encara li segueix donant el suport que la va fer alcaldessa i representant de tots i totes.

La señora Ada Colau, alcaldesa de Barcelona, lleva dos años de gobierno en esta ciudad.... Ella prometía dimitir si no cumplía con su programa electoral.... pasados dos años de gestión sigue sin cumplir ni la mitad de su programa. Desde aquí solicito: un referéndum para ver si la población de Barcelona sigue dando ese apoyo que la hizo alcaldesa y representante de todos y todas.

Hoy: Aitor cuenta con tu ayuda

Aitor Lladó Grau necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: Referèndum dimissió Ada Colau.». Únete a Aitor y 1.090 personas que ya han firmado.