Reactivació de les parades Dels autobusos V19 i 22 de la carretera del Carmel/park Güell

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!
Mireia Acosta collell ha iniciado esta petición dirigida a Ada Colau y

Des de el 3 de desembre queden anul.lades les dues parades de la carretera del Carmel/park Güell que feien els autobusos V19 (abans 92) i 24. Parada que fem serviem diariament les families que portem als nostres fills a les escoles del Park Güell. Anul.lant aquestes parades hem de baixar a la parada anterior o a la seguent, això comporta que haguem de caminar uns 10 minuts més que abans. S'ha de tenir en compte que anem amb nens petits, que es cansen de seguida, surten cansats de l'escola i els dies de pluja, Fred o calor aquests 10 minutos son eterns. També cal tenir present que el Camí fins la parada del CNC no es la més adient per anar amb nens: es un camí estret per on passen cotxes i a la parada no Hi ha Lloc pero esperar-se sense haver d'anar amb mil ulls per no tenir sustos amb els nens.

La excusa d'eliminar aquesta parada es la de rebaixar els turistes que utilitzen aquestes linees de bus, facilitant-lis a ells un futur bus llanzadera Alfons el sabi/park Güell deixant a les families sense la parada que ens va bé per portar els nens a l'escola.

Volem recuperar aquestes parades per facilitar la vida als infants de la ciutat ja que ells no son els que han de sortir perdent, caminant metres de més quan es innecesari.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!