Petición cerrada
Dirigida a Ada Colau

No més hotels al Poblenou / No más hoteles en Poblenou

El Poblenou és especial perquè encara és semi-verge... però els únics projectes de construcció que hi ha son hotels. A Llull/Llacuna hi ha un descampat que porta buit d'ençà que va tancar La Vanguardia, i avui ja estan començant les obres de.... un hort urbà? un parc natural per als nens?, una biblioteca?, un centre de salut? NO. Les d'un hotel.

Sembla doncs que, si tenint un govern com el que tenim, s'opta per construir un hotel, és que farà falta... voldrà dir que és necessari.
Doncs vejam. Resulta que al carrer Llacuna hi ha més de 5 hotels, un d'ells just davant del que volen construir. Hotel que, per cert, mai està a tope, així que no és una qüestió d'oferta i demanda, sinó un tema de fer diners sense criteri i donar llicències de construcció que haurien d'estar totalment prohibides... Si seguim caminant al voltant, en un radi de pocs quilòmetres en trobem més de 10.

En total, sis projectes han eludit la moratòria turística -els veïns en comptem més de vuit- això són més de 3.228 noves places... Ara, al Poblenou, hi ha 32 hotels. TRENTA-DOS HOTELS. I ja són vuit els projectes que estan tirant endavant. Si us plau, pareu ara que hi som a temps. Que no ens passi com a la Barceloneta, o com a Gràcia, o com al Raval... com tantes i tantes altres vegades en què Barcelona s'ha canibalitzat a si mateixa per culpa dels seus dirigents i de no escoltar a la gent que realment cuida i protegeix el barri. No ens volem exiliar. Estimem el Poblenou.

L'estimem per la seva pluralitat, perquè no està massificat, perquè encara pots passejar tranquil·lament pels seus carrers i viatjar a la Barcelona industrial o pesquera, perquè la gent encara camina sense pressa, perquè queden iaies que han viscut el naixement i creixement d'un barri… Però, sobretot, perquè la memòria del Poblenou encara està viva, encara ens pertany.

PROU.

Esta petición fue entregada a:

Astrid Altadill Saloni ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 891 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Astrid cuenta con tu ayuda

Astrid Altadill Saloni necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: No més hotels al Poblenou / No más hoteles en Poblenou». Únete a Astrid y 890 personas que ya han firmado.