No al tramvia per la Av Diagonal

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 100!

Podem entendre que el partit d'Ada Colau hagi apostat per remodelar la Diagonal i que hi hagi persones que apostin per aquesta opció, el que no entenem és que es faci sense abans tornar a consultar els barcelonins que, de forma majoritària, ja van votar NO el 2010 a la connexió del tramvia per la Diagonal.
No entenem tampoc la despesa que comportarà, el desplaçament del trànsit a altres carrers ja saturats, el canvi semafòric que comportarà un alentiment de la circulació atmosfèrica més gran.
No entenem la no aposta per l'opció de l'autobús elèctric, un mitjà de transport més adient i adaptable al canvi constant de les grans ciutats que no es veu afectat per les infraestructures fixes i de gran cost que comporta la creació d'aquesta connexió.
No entenem perquè el partit d'Ada Colau s'ha enrocat en aquesta decisió i no vol contemplar altres opcions també ecològiques. Perquè recordem, que també hem de tenir en compte la gran petjada ecològica que comportaria la creació d'aquesta nova línia.
Demanem una nova votació on es contemplin les altres opcions ecològiques com els autobusos elèctrics, perquè pensem que el tranvia, és a hores d'ara un mitjà de transport obsolet

Hoy: Fernando cuenta con tu ayuda

Fernando Vicente Gonzalez necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: No al tramvia per la Av Diagonal». Súmate a Fernando y 52 persona que han firmado hoy.