[CAT/CAST] Volem un pessebre digne i tradicional a Barcelona

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Secretaria e-Cristians
Secretaria e-Cristians ha firmado esta petición

[CAT] Volem que el pessebre municipal d’enguany respecti la tradició i els valors cristians

Excel·lentíssima Senyora alcaldessa,

S’acosta el Nadal i com és tradició, l’Ajuntament  de Barcelona promou el pessebre de la Plaça de Sant Jaume. Al llarg dels seus mandats, han estat reiterades les reclamacions de molts barcelonins per les interpretacions sobre aquella presentació del naixement de Jesús, que té per a uns una dimensió de fe, per a uns altres de cultura, i per a la majoria de celebració tradicional de les festes més estimades de l’any.

Diguem que fins ara vostè, com a màxima responsable municipal, no s’ha mostrat acollidora amb aquelles reclamacions espontànies. Li demanem que enguany aprofiti el seu segon mandat i rectifiqui.

Li demanem que el pessebre sigui una manifestació de nivell cultural, i amatent a la tradició. Complint aquests dos requeriments, segur que la tercera perspectiva, la de la fe, quedarà ben resolta.

No deixi escapar una vegada més el gest necessari que acredita a un alcalde com a representant de tots els ciutadans.

Rebi senyora alcaldessa el testimoni de la meva consideració, i la felicitació de les festes de Nadal. Que comparteixi amb els cristians l’alegria pel naixement de Jesús, el Salvador.

Rebi una cordial salutació,

[CAST] Queremos que el belén municipal de este año respete la radición y los valores cristianos.

Excelentísima Señora alcaldesa:

Se acerca la Navidad y como es tradición, el Ayuntamiento de Barcelona promueve el belén de la Plaça de Sant Jaume. A lo largo de sus mandatos, han sido reiteradas las reclamaciones de muchos barceloneses por las interpretaciones sobre aquella presentación del nacimiento de Jesús, que tiene para unos una dimensión de fe, para otros de cultura, y para la mayoría de celebración tradicional de las fiestas más queridas del año.

Digamos que hasta ahora usted, como máxima responsable municipal, no se ha mostrado acogedora con aquellas reclamaciones espontáneas. Le pedimos que este año aproveche su segundo mandato y rectifique.

Le pedimos que el belén sea una manifestación de nivel cultural, y atento a la tradición. Cumpliendo estos dos requerimientos, seguro que la tercera perspectiva, la de la fe, quedará bien resuelta.

No deje escapar una vez más el gesto necesario que acredita a un alcalde como representante de todos los ciudadanos.

Reciba señora alcaldesa el testimonio de mi consideración, y la felicitación de las fiestas de Navidad. Que comparta con los cristianos la alegría por el nacimiento de Jesús, el Salvador.

Reciba un cordial saludo,