Ada Colau, il·lumina de groc les fonts i edificis públics de Barcelona

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

El 23 de març serà un dia que recordarem sempre com a data negre en la nostra democràcia. Cinc bones persones se sumen a la llista d'ostatges que té l'estat espanyol com a venjança per haver posat les urnes el passat 1 d'octubre, a més de les bones persones que són a l'exili lluny de les seves famílies i del seu país.

Se'ls acusa de rebel·lió, un dels delictes més greus del codi penal, i que s'està justificant amb la creació d'un relat on hi ha una violència que mai va existir. S'enfronten a dècades de presó pel simple fet d'haver-se enfrontat democràticament a un Estat que desborda menyspreu, maldat i comportaments feixistes cap a tots aquells que en qüestionen el seu 'statu quo'.

Barcelona s'ha de posicionar clarament a favor de les llibertats democràtiques i en contra d'aquests comportaments que estan destrossant famílies senceres.

Des del convenciment que, tot i la sana diversitat ideològica que existeix entre els ciutadans i en el mateix consistori, la ciutat de Barcelona ha de denunciar aquesta situació i mostrar la solidaritat de la ciutat amb aquestes persones i amb els seus familiars.

És per tots aquests motius que no s'entendria que la batllessa Ada Colau s'oposés a il·luminar del color de la solidaritat els edificis públics i les fonts de la nostra ciutat. De bona fe i amb ànim constrictiu, li ho demanem.

Ada Colau, il·lumina de groc la nostra ciutat!

Jordi Turull, Carme Forcadell, Josep Rull, Raül Romeva i Dolors Bassa ingressen a presó, on ja hi són Jordi Sánchez, Jordi Cuixart, Oriol Junqueras, Joaquim Forn, Carles Puigdemont, Toni Comín, Lluís Puig, Meritxell Serret, Clara Pontsatí, Anna Gabriel i Marta Rovira. Us volem lliures.

Hoy: Jaume cuenta con tu ayuda

Jaume Oliva necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: Ada Colau, il·lumina de groc les fonts i edificis públics de Barcelona». Únete a Jaume y 2.165 personas que ya han firmado.