Petición cerrada
Dirigida a Ada Colau

Acabem amb l'explotació sexual a Barcelona!

firmantes

Demano a l'Ajuntament la implicació en la lluita contra la prostitució que és una de les formes més brutals d'explotació contra la dona. Alguns països avançats, com França i molts països del nord d'Europa hi lluiten d'una forma decidida. A més, moltes de les dones que es veuen obligades a exercir la prostitució ho fan sota amenaces. Proposo que l'ordenança cívica prohibeixi la prostitució a la via pública i que a l'hora, donat que la llei prohibeix el proxenetisme, que comenci a multar de forma decidida els locals on se sap que s'hi exerceix la prostitució donat que en la majoria de casos on hi ha prostitució sempre hi ha un tercer que hi surt beneficiat.

Esta petición fue entregada a:

Tomàs More ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 143 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Tomàs cuenta con tu ayuda

Tomàs More necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: Acabem amb l'explotació sexual en Barcelona!». Únete a Tomàs y 142 personas que ya han firmado.