Retorn TOTAL inscripcions AUTVN

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

A rael de la pandèmia mundial per causa del COVID-19 s’ha decretat en la majoria dels paísos l’estat d’alarma. A tal efecte s’han anul•lat, ajornat totes les activitats Industrials, comercials, social i també esportives.

En aquest sentit esportiu i en un espirit totalment humanitari totes les empreses organitzadores d’events de grans magnituts han col•laborats de una forma o altre en la lluta d’aquest virus tant letal, aportant soport, o inclos fent donacions a entitats sanitaries per tal de ajudar en tot el posible.

Bé, l’empresa que gestiona la ultratrail d’Andorra ha decidit NO tornar l’integritat de les inscripcions de tots els corredors alegant gastos de gestions!!!
ni tant sols tenen la intenció de ajudar, només justifiquen uns gastos de gestions els quins encara ni han generat ni generarant vist la situació de crisis mundial.

Us demano de fer viral aquesta peticiò per fer que dita empresa torni la totalitat dels diners d’inscriptions a tots els corredors.

gràcies