Fala o galego

Reasons for signing

marisol fernandez rocha
7 years ago
A terra -como a lingua- na que se nace/ é a que nunca se olvida/ outras poderán ser mellores?..... pero a miña terra -a miña lingua- é a miña.

MARIA DEL CARMEN NÚÑEZ RODRÍGUEZ
7 years ago
Desafortunadamente é certo que cada día son menos as persoas galegofalantes pero, ao mesmo tempo, tamén diminúen as institucións ou lugares públicos onde o galego está completa ou case completamente ausente. Entristece ver como non somos capaces de decatarnos de algo tan valioso que ademais só é noso, que nós caracteriza. A min éncheme de orgullo a minha lingua, pero evidentemente non todos temos porque pensalo mesmo pero dende logo, dende o meu punto de vista, polo que sí que deberíamos loitar todos é na presenza do galego nos centro públicos, nas institucións, nos museos, nas escolas, nas gardarías... Agardo que algún día poida entrar na minha facultade é que mais do 25% do profesorado fale en galego, a verdade, sería un logro.

Mª Luisa Méijome
7 years ago
Porque quero unha lingua viva na boca dos seus falantes, galegos e non galegos. A miña lingua é o GALEGO.

Graciela Einschlag
7 years ago
Mira la lengua que hablo, despreciada, por ser lengua de pobres, lengua esclava, son el orgullo que tenemos, lengua y pobres. Sólo en ellos hay verdades y honores

Rafael García
7 years ago
E un ben intanxible,parecido ao fondo de comercio na empresa,que valle unha cantidade incontable de cartos.

Blanca Dieguez
7 years ago
É a miña lingua materna. Estou aprendendo no Centro Galego de Santa Fe-Arxentina.

Maria Jesus Dono Gonzalez
7 years ago
E natural como a vida mesma que conservemos viva e non embalsamada para os rtos a nosa lingua

MANUEL R. DE CASTRO
7 years ago
Porque parece incrible que alguén nacido en Galicia non só non se sinta galego senón que mesmo renegue diso.

MERCEDES GARCIA ALVAREZ
7 years ago
Porque o galego e a miña lingua, a lingua dos meus pais, dos meus avós, dos meus antergos e seguirei falando galego sen importar cal sexa o país o que me leve a miña vida. Porque si, porque me peta, porque son galega

Helena Pérez Fernández
7 years ago
O galego é a miña lingua e xamais deixarei de usala. So un argumento (hai mil) cantas máis linguas coñezas, máis cultura terás e máis sabi@ serás.