Farmacia de Guardia fija en Maçanet de la Selva

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Maçanet de la Selva és un poble el qual disposa de tres farmàcies. El problema és, que tot i disposar de tres farmàcies, no hi ha quasi mai cap farmàcia de guàrdia al servei dels maçanetencs. L'objectiu d'aquesta recollida de firmes és aconseguir una farmàcia de Guàrdia fixa a Maçanet (o bé que s'alternin) de manera que un servei tant bàsic com és aquest, pugui estar a l'abast de tota persona que ho necessiti (sigui gent gran, discapacitats, etc.) Ja que hi ha persones que no disposen del transport sigui privat o públic per recórrer a farmàcies de Guàrdia dels pobles del voltant.

Maçanet de la Selva es un pueblo el cual dispone de tres farmacias. El problema es, que a pesar de disponer de tres farmacias, no hay casi ninguna farmacia de guardia al servicio de sus habitantes. El objetivo de esta recogida de firmas es conseguir una farmacia de Guardia fija en Maçanet (o bien que se alternen) de modo que un servicio tan básico como es éste, pueda estar al alcance de toda persona que lo necesite ( sea ​​gente mayor, discapacitados, etc.) Ya que hay personas que no disponen del transporte sea privado o público para recurrir a farmacias de Guardia de los pueblos de los alrededores.

Hoy: Sílvia cuenta con tu ayuda

Sílvia Sais necesita tu ayuda con esta petición «A toda persona residente o se sienta parte de Maçanet: Farmacia de Guardia fija en Maçanet de la Selva». Únete a Sílvia y 242 personas que ya han firmado.