NO A L'ABANDONAMENT DELS ANIMALS!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Ens presentem:

Sóm un grup d'estudiants de primer d'ESO. La Carla Martín, l' Adriana Muñoz, el Daniel Muñoz ,l' Edgar Pérez i l' Adrià Sanàbria.

El problema que volem presentar és l’abandonament animal, un tema que avui en dia és habitual.

La part que volem millorar és la següent:

Volem reduir els abandonaments dels animals, principalment els gossos, i conscienciar a la gent perquè no ho faci.
Les causes que creiem que provoquen aquest problema són les següents:

Per exemple, quan uns nens/as volen un gos i els seus pares els hi compren, han d'asumir que és una obligació que asumeixen amb l'animal; però de vegades es cansen d’ells, o no tenen els recursos necessaris per mantenir-los. Aleshores ,els abandonen, en comptes de portar-lo a una gossera .I això provoca que els animals es trobin en mal estat o fins i tot se´ls trobin morts pel carrer.

Un altre problema que hi trobem, és que moltes vegades trobem animals abandonats i no els hi fem cas. En comptes de intentar portar-los a un centre d'acollida e intentar donar-los una nova oportunitat per viure dignament.

La solució que hem pensat per aquest problema és, col·laborar amb la gossera municipal per tal de  conscienciar a la gent de que no ho faci, possant anuncis als llocs públics, gravant vídeos i publicar-los. També hem fet una web nova parlant sobre el maltracte animal.

En la web hem possat una petició per que vosaltres firmeu i que ho compartiu amb altres persones per aconseguir més firmes i a la vegada conscienciar a la gent del  que passa.

Recursos per dur a terme la idea:

-Recollir firmes:

-Escriure una carta a la gossera, per tal de treballar-hi plegats.

-Fer cartells publicitaris sobre el maltracte i abandonament dels animals.

-Possar grans sancions per a la gent que abandoni animals.

- Enduriment de les lleis sobre els maltractadors d' animals.

Aquesta es la nostra opinió, que us sembla? Cambiarieu alguna cosa?Com us sentiríeu si  estiguèssiu en el lloc de l'animal?

COL.LABORA AMB NOSALTRES... FIRMA-HI !!!!

Hoy: Carla cuenta con tu ayuda

Carla Martín necesita tu ayuda con esta petición «A la ciutadania: NO A L'ABANDONAMENT DELS ANIMALS!». Únete a Carla y 238 personas que ya han firmado.