Victoria

A l'EPSEVG: canvis al Departament d'Expressió Gràfica a l'EPSEVG

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 137 firmas!

Les i els estudiants de l'EPSEVG fem sentir la nostra veu. Estem farts de com s'està gestionant la carrera d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte. No pot ser que s'exigeixin uns coneixements per a assolir les competències d'una assignatura que una part del professorat no pot assolir ni impartir a les aules, ni que estiguem pagant assigantures de les quals no s'estigui aprenent res. Ens plantem. Exigim un canvi per aconseguir una educació de qualitat. Aquestes firmes serveixen per tenir el recolzament dels/les estudiants en tirar endavant una sèrie de peticions per canviar dins del grau i portar-les endavant. Necessitem el suport de tot/es!

Tots aquells problemes i casos particulars que pogueu compartir, ho podeu deixar al següent correu: assemblea.estudiants.epsevg@gmail.com

I per qualsevol cosa que volgueu dir i col·laborar dins d'aquesta qüestió també ens la podeu fer arribar.

Gràcies

Hoy: Assemblea cuenta con tu ayuda

Assemblea d'estudiants de l'EPSEVG necesita tu ayuda con esta petición «A l'EPSEVG: canvis al Departament d'Expressió Gràfica a l'EPSEVG». Únete a Assemblea y 136 personas que ya han firmado.