Petition Closed
Petitioning Consellers del Partit Popular del Consell Insular de Mallorca

21 hectàrees més de ciment?

A MALLORCA, NO ENS PODEM PERMETRE URBANITZAR AIXÍ COM AIXÍ 21 HECTÀREES MÉS. TENIM UN TERRITORI LIMITAT I FRÀGIL QUE HEM DE PRESERVAR, I NO PODEM CONSTRUIR MÉS COMPLEXES HOTELERS DELS QUE JA TENIM, I MÉS QUAN ES PARLA DE CONSTRUIR-LO PROP D'UNA ZONA TAN EMBLEMÀTICA I BEN CONSERVADA DE MALLORCA, ES TRENC.

Letter to
Consellers del Partit Popular del Consell Insular de Mallorca
Amb aquest correu simplement us vull demanar que no modifiqueu el Pla Territorial de Mallorca per permetre la construcció d'un gran complexe hoteler al costat d'una de les zones més estimades i més ben valorades per tots els mallorquins i mallorquines i per tota aquella gent que ens visita any rere any. Segurament vostès es poden comptar entre tots els que estimam Es Trenc tal com és avui, i per això els vull demanar que no permetin, amb el seu vot, que s'urbanitzin més de 20 hectàrees d'uns terrenys tan pròxims a aquesta platja.

Mallorca ens ho agrairà a tots, ja que segurament estan d'acord amb jo en que ja l'hem maltractada abastament. Per tot això, els vull demanar que reflexionin seriosament sobre aquesta qüestió i es plantegin preservar aquesta zona de la urbanització salvatge.

Tots hi sortirem guanyant! Mallorca només en tenim una, l'hem de conservar!

Moltes gràcies per la seva atenció,